خرید فروش انواع دستگاه تصفیه آب آرتک در شیراز

رادیاتورهای آلومینیومی ایران رادیاتور از پیشرفته ترین فناوری ساخت اروپا با خط تولید تمام رباتیک دایکاست بر خوردار می باشد،همچنین رنگ آمیزی آن طی سه مرحله با دو پوشش رنگی مایع و پودری برای تضمین کیفیت و مقاومت انجام می شود. رادیاتورهایپره ای آلومینیومی ایران رادیاتور در مدل های ترمو ، کال، سولار،  کالری ، دوال ، فایر، سولار و تمپو بوده که هر کدام در دو سایزاز نظر ارتفاعی بوده دارای آکس 35 و 50 می باشند. انتخاب بین این مدل های از روی شکل ظاهری، ظرفیت حرارتی، حجمآبگیری و طول پره می باشد.
رادیاتور آلومینیومی ایران رادیاتور مدل کال 350
رادیاتور آلومینیومی ایران رادیاتور مدل کال 350 با ارتفاع کوتاه (429 میلی متر) مناسب برای نصب در فضاهای با ارتفاعمحدود می باشد. رادیاتور آلومینیومی ایران رادیاتور مدل کال 350 با آکس (فاصله مرکز دو لوله ورودی و خروجی) 350 mmبه صورت پره ای با قالب ریختگری دایکاست (یک تکه) تولید می شود و سپس توسط مغزی به یکدیگر وصل می شوند. رادیاتور هایآلومینیومی ایران رادیاتور مدل کال با بلوک بندی 5 ، 7 و 10 پره به بازار ارائه می شود که این بلوک ها قابلیت کوپل شدن بهیکدیگر توسط مغزی را دارا می باشند. به طور کلی رادیاتورهای آلومینیومی را تا یک بلوک نهایت 20 پره به یکدیگر کوپل می کنند؛
چرا که در صورت استفاده از بلوک های بزرگتر از 20 پره، پره های انتهایی سرد مانده و قابلیت انتقال گرما به محیط را نخواهندداشت. تمامی مدل های رادیاتور آلومینیومی ایران رادیاتور به رنگ سفید می باشد.  رادیاتور های آلومینیومی ایران رادیاتور در سهمرحله و با استفاده از رنگ های پودری اپوکسی، رنگ آمیزی شده و در نهایت جهت تثبیت و نشست کامل رنگ بر روی بدنه فلزیرادیاتور، وارد کوره می شوند. هر پره رادیاتور آلومینیومی ایران رادیاتور مدل کال 350 دارای عرض 8 سانتی متری و باضریب حرارتی 119 کیلوکالری می باشد. در مناطق با آب و هوای معتدل مانند تهران، به ازای هر متر مربع مفید از فضاهایمسکونی، معمولا یک پره کال 350 در نظر می گیرند. رادیاتور آلومینیومی ایران رادیاتور مدل کال 350 قابلیت کار با هر دوسیستم موتورخانه مرکزی و پکیج گرمایشی را دارا بوده و همچنین امکان نصب شیرهای ترموستاتیک را نیز دارد. رادیاتور آلومینیومیایران رادیاتور مدل کال 350 دارای بازدهی گرمایشی بالا، مقاومت در برابر زنگ زدگی، طراحی ظریف، سبکی و اشغال حداقلفضا می باشد.


گروه تاسیساتی یزد تهویه آماده اراِئه خدمات در زمینه های
*فروش عمده دستگاه تصفیه آب سافت واتر
*فروش فوق العاده تصفیه آب پیوریتک 
*فروش ویژه دستگاه تصفیه آب آرتک
*نمایندگی رسمی دستگاه تصفیه آب در شیراز 
*فروش دستگاه تصفیه آب سی سی کا
*فروش انواع فیلترهای دستگاه تصفیه آب
*فروش انواع دستگاهای تصفیه آب خانگی
* فروش انواع تصفیه آب صنعتی 
*تصفیه آب استخر  
*ارسال رایگان در استان فارس
*سرویس دوره ای
*گارانتی و خدمات پس ازفروش 
*پاسخگویی بموقع و پیگیری مشکلات پس از نصب دستگاه
*فروش و نصب و خدمات پس از فروش تصفیه آب در شیراز 
*اطلاع رسانی در زمان تعویض فیلترهای تصفیه آب به خریداران عزیز

کارشناس فروش نعمتی :09175956589

آدرس:شعبه 1- شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز,بعد از ساختمان بهزیستی نبش کوچه طبقه2واحد 4
شعبه 2- شیراز بلوار صنایع بعد از شهرک آرین به سمت گلستان روبروی شیمی گیاه بعد از کوچه دکتر حسابی نبش کوچه28/1


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.